Monday, November 12, 2018

GADIS DAN BUNGA.. GADIS KER???

:: T E A S E R ::
.
Gemoning koram!
.
#JustEnjoyTheShow #LetsDoThis #MacamTakBiasaPulak #GadisDanBunga #PokokBungaBergerak #KauAkuKitaKami #ILoveMyself #ILoveMyJob #CheritaChekguAdie #ChekguAdieInAction #ChekguAdieAtWork #BlaBlaBlaBla #Flora #HariGraduasiDanAnugerahKecemerlangan2018
 
 

Monday, October 22, 2018

ORANG MEMBERI KITA MERASA...



 From korea with loves 😘😘😘
@r4foth @halizahabdullah
.
🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷
.
#OrangMemberiKitaMerasa #TerimaKasihDaunKeladi #KauAkuKitaKami #TakPernahTakSayang

Friday, October 19, 2018

MACAMM BIASA...




Ada ni ha, macam biasa la kan...
.
#ChekguAdieDanMikrofonBerpisahTiada #PengacaraMajlis #MacamTakBiasaPulak #KauAkuKitaKami #ItsTimeToShow #ILoveMyJob #IStillLoveMyJob #CheritaChekguAdie #ChekguAdieAtWork #ChekguAdieInAction #HariKualitiSmkSR2018 #BlaBlaBlaBla

Tuesday, October 16, 2018

MARAH KE???


#ChekguAdie marah ke???

Eh, tak lah, tak marah pun...

Tu, tulis besar2 macam marah je...

Tak lah! Cikgu adie suker buat keje dua kali. Sape yang cakap cikgu adie salah tulis tu, nanti cikgu adie cucuk bijik mata dia. Biar terang sket..

Dan kelas pun hanya bunyi kipas aje kedengaran...

#KrikKrikKrikKrik #CheritaChekguAdie #ChekguAdieAtWork #ChekguAdieInAction #KauDahKenapa #KauAkuKitaKami #IStillLoveMyJob #ILoveMyJob

Friday, October 5, 2018

SIRI BERCAKAP DENGAN DIRI SENDIRI #1

Takpe la...
Kau macam tak biasa pulak...
Hati orang kena jaga, hati sendiri, pandai la kau jaga sendiri..
Kau kan taff, kau kan sado..

Jangan bagi orang stress..
Kalau kau yang stress, kau telan, kau sorok diam-diam dalam hati yang kau jaga sendiri tu..
Takde siapa peduli, takde siapa nak amik tahu..

Taip panjang berjela bukan ada orang baca pon..
Silap-silap kau kena marah sebab taip benda macam ni..
Eh, ada pulak orang pedulik..

Takpelah Adie Nadiah, kau duduk diam-diam.
Jangan kacau orang sudah.
Kau ketawa ke, kau menangis ke, kau sentap ke kau je yang tahu..
Orang lain tak amik tahu, taknak amik tahu dan buat tak tahu je.

#HatiMohonSado #Makkkantaff #MakkKanSado #BawaDiriHeretHatiSeretPerasaan #MakanHatiMakananRuji #KahKahKah #TepukBahuSendiri #MacamTakBiasaPulak

Monday, September 24, 2018