CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 15, 2012

BERTUKAR STATUS...


wah, tajuk entri yg boleh dikatakan hangat!! bertukar status.. bukan D la.. tapi ramai kawan-kawan D yang bertukar status.. musim / zaman kawan-kawan kawen.. almaklumlah, umur D hampir 25 tahun [muda lagi kan,kan, kan???] time-time macam ni ramai yang menamatkan zaman mereka...

alhamdulillah, hari ni D pergi kenduri Arzain, teman sekampung, satu sekolah dari sekolah rendah sampai sekolah menengah.. tak sempat D cari present untuk dia..[gaji tak dapat lagi la pulok!].. tapi yang paling penting, doakan sahabat bahagia dunia akhirat dh cukup kan :)

ramai jugak kawan-kawan D yang dh kawen dan yang bakal kawen.. D macam mane pulok??? hmmm berat persoalan yang nak dijawab macam nih... tunggu orang masuk meminang la... if takde orang m
asuk minang, macam mane la D nak kawen kan...

kepada semua sahabat yang sudah kawen n
bakal kawen tak lama lagi, D doakan semoga korang berbahagia selalu.. jangan lupa doakan yang terbaik untuk "hubungan" D ngan En. Ijie yek.. ngeh3~

apa-apa pon... D happy bile korang heppi~

0 comments:

Post a Comment