Tuesday, November 26, 2013

TAK SAMA DAN TAK SERUPA...

Post entri mengarut mula ditaip pabila kejiwaan kekosongan terasa..

AMARAN KERAS: ENTRI INI SEKADAR LUAHAN HATI DAN PERASAAN PENULIS SEMATA-MATA. MOHON TAKE NOTE!

Sedangkan kembar pun berbeza selera, inikan pulak dua tempat yang lain.. Ai dapat rasakan yang ai seakan-akan mempunyai 2 identiti yang berbeza! Split personalitikah ai ni?? Kompius sekejap!

Apa yang penting, just be myself and dont hipocrite je. Tak payah nak pening kepala. Coz ai tahu bile orang lain kat tempat ai pon akan merasakan benda yang sama kot. Kot la kan..

Timur, yup ai orang timur, serkam timur in specific area lagi tuh, maka, ai kena la jaga tatasusila ai dimana ai kene jaga kan.. Walaupun semua kita tak boleh nak puaskan hati, tapi hati orang kita kena jaga walaupun hati sendiri terpaksa disimpan di bawah katil!!

Maafkan saya sekiranya saya ada lakukan APA-APA kesilapan sepanjang saya di sini.. Yup, saya akui saya di sini dengan saya di sana adalah 2 karakter yang berbeza. Mungkin cara saya masih menampakkan ke-selfish-an diri saya, maka saya mintak ampun dan maaf. Saya masih belajar~~~

#saya harap awak pun dapat belajar jugak..

#saya berasa impati bukan simpati..

#give and take..

#saya saya keluarga-keluarga saya!

*done*

No comments:

Post a Comment