Tuesday, March 30, 2010

LAMANYA XUPDATE BLOG YG DH BERSAWANG...

maaf banyak2 coz aku tak menyempat nk mengupdate blog.. aku sendiri tak tau nape aku tak update blog..tak de idea nak menulis kot. or maybe takde bende yang menarik berlaku kat atas aku ni agaknye.. hmmm.. kebizian menghalang aku kot. tapi facebook leh plak aku update. ahhh lantak la.

pada 20 mac, ade tournament [tol ke ejaan aku??] bowling, anjuran kursus ape tah under fakulti aku la..student 2 kene ajurkan pertandingan2 sukan la.. mangsa keadaan adelah semua program under fakulti.. last minit pny planning, aku kene tarik masuk utk wakil program pend. khas. sian plak kak ooi nk cari org. bygkan, malam sblum hari kejadian kene tarik msuk team.. gile! so, dsebabkan oleh takut ksunyian, aku plak menarik my bff, muny join. kitorg ni nk katekan kaki bowling xde la jugak.suke2 je join. masa 1st year dlu ade gak aku join tournament bowling mcm ni wakil program.. 2 yg mmg nk sgt join this time..

wakil pend.khas just wat 2 team je utk bowling. 1 team 3 org. team aku dianggotai oleh aku [wakil taun 3], kak joyce [wakil taun 4], n xiao jiang [wakil taun 2]. 1 lg team adelah muny, silas n kak ooi masing2 wakil taun 3..hehe. memegang misi yg dicipta oleh kak ooi " cuci longkang" kitorg enjoy je men bwling. xkira la menang ke kalah, mmg kitorg bagi chance kat grup lain utk menang..asalkan misi kitorg tercapai sudah! hahaha..

so, this is da pict masa tournament bowling yg berlangsung kat pusat bowling alamanda, putrajaya. check it out!!

pas abis je maen bowling, smpat dok merayap2 dlm alamanda 2..aku ngn muny sempat dok klik2 gambo kat tempat ape tah yg ade ade pokok2 buluh... aku xprasan pon kwujudan kwsan pokok buluh 2 kat alamanda..cz b4 this, klo dtg alamanda pon, waktu mlm2.. btw, nice shot kat sana. dh la baju ijau, muny 2 klo diri sebelah pokok buluh, xleh beza mn buluh, mn muny.. haha. gurau je ek muny..

even kitorg xmenang dlm men bowling 2, tp enjoy sgt. 1st tyme maen bowling ngn silas, kak oii, kak joyce n xiao jiang.. diorg kate 1st tyme maen bowling, tp tgk mcm dh penah maen je.. ape2 pon, aku puas ati men bowling 2!! dua dari 3 game yg kitorg maen, aku la lead dalam team pend khas!!! yessszza!!
peringatan wat kak ooi, kak joyce, silas, xiao jiang, jennifer n moony, klo men bowling 2, ingat2 la kat aku k..leh tag team lg.huahuahua

No comments:

Post a Comment