Saturday, April 24, 2010

LAGI-LAGI BIRTHDAY!!! FARHAH + SIDDIQ + MIN...

First sekali, aku nak mintak maaf banyak banyak sekali lagi cz aku takde masa nak upadate blog aku yang semakin kesunyian ni.. bukan takde citer tapi xde masa nak menghapdate and bukak stori mori ni.. ade kesempatan jek aku hapdate. ye la, memandangkan ukm sekarang ni tengah sibuk-sibuk tingtong ngan final exam!!! aku pon tingtong skali nih...

meh, citer siket sal exam..aku punye paper stat 12 april hari tuh...wah! fening2. kitorang ni plak jenis study gruping.. so, masa wat gruping utk 1st exam iaitu paper yang agak membunuh - asas penyelidikan, dalam diam kitorang dok rancang nak wat besday party utk 2 org member aku yang jugak ahli gruping. bile time break sekejap sebelum otak masing2 dok tepu, geng2 aku dengan senyap2 pi merayap cari kek.. wakaka. masa tu yang ado adelah aku, faizal, sha, wani, muny, lan n the suspekz farhah n cidiq! gambau tak banyak sangat yang dapat di-share-kan kat sini..yang ado aje la...



once again, happy 22th birthday la untuk far n siddiq!!! nasib korang baek sket dari taun lepas coz last year diorang kena mandi ngan tepung..hehe.

ok stop bout citer besday far n cidiq!... this time, aku nak citer sal besday member aku yang sorang lagi. ni 1st time aku sambut besday dia..hehe.. nama diberi siti aminah.. nama glemer min atau meen atau minto!! haha ape2 je la mintooo ooii asal kau dan aku bahagia..haha. besday minah ni plak kitorg wat secara seprize jugak. time ni masa kene hantar fail braille. gigih ye aku ngan debot pagi2 bute pi cari kek bagai.. bertempat di makmal penglihatan, f.pend ukm, tempat bersejarah untuk meen kali ni. haha. even tengah sakit gusi, berminggu-minggu tak makan nasik ni, skali nampak kek coklet, ilang sakit.. siap takot orang lain tapau bawak balik kek dia.. dasat tol si min ni! by the way, heppi bezday min!! 



No comments:

Post a Comment