CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 28, 2012

CUTI SEKOLAH DAH MULA!!!

image from google~
alhamdulillah... cuti sekolah mula dah... sebagai guru novis, ade sekolah yang dah stat minggu orientasi diorang.. ada yang berkampung di sekolah sepanjang musim cuti sekolah nih.. tapi ai di smk sungai rambai (SMKSR) takde pon bunyi-bunyi akan ada minggu orientasi untuk guru novis ni.. so, diam-diam jangan banyak tanya kat pihak pengurusan sekolah.. kang tak pasal-pasal dai dapat cuti, terus takde cuti ye...

tapi, bile cuti nih, dah tak tau ape nak wat...  wat list sket lah~
  1. mau menambah entri dalam blog ni walaupon ntah pape ntah :)
  2. mau ceritera memori di smj~
  3. wat la ape yang ai suke :D
ok.. sekarang ni ai sedang edit-edit gambar sepanjang perjalanan hidup ai di SMJ.. nantikan kemunculan entri2 mengenai SMJ di belog ai ok.. hehehe

0 comments:

Post a Comment