CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 22, 2012

MEREKA SUDAH, SAYA BILA LAGI???

<<< CERITA I - MERISIK KHABAR~ >>

26 Mei 2012... adik ai kaklang nabilah selamat dirisik oleh pilihan hatinya... masalahnye, ai takde orang yang nak ke???? adik ai dah melompat-lompat bukan bendul lagi dah ni, al maklumlah angah ngn kak uda dia lom lagi selesai tau.. pape pon ai doakan jodoh mereka akan berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan bukan setakat tu aja sehingga hujung nyawalah kan..

majlis merisik-risik ni wat kami wat kecik-kecik jek, ye la baru merisik kan... blom bertunang or bernikah lagi.. so, ni ade 3 lai gambar yang sempat ai snap masa tu jek.. cz pas abis acara sarung cincin ai kene rush pegi klas tuisyen pulok~

ceh-ceh tunduk malu2 cat pulak dak kaklang nih~

hamboi, dah dapat cincin, senyum melebau kau yek :))~
fuhhh, selamat sudah 1peringkat~

nantikan majlis ai pulak yek... tapi tak tau bile lagi... kih3~

<<< CERITA II - KOMPANG DI PALU~ >>>

keesokkan harinya - 27 mei 2012, ai turun ke batu pahat bersama-sama en. ijie bagi memenuhi undangan majlis perkahwinan sahabat se-couse di ukm dlu.. Lenny Yuliani dan pasangannya en. Zaid.. disebabkan ada sedikit kelapangan, sempat jugak ai singgah majlis kawan ai ni..dapat lak, masa ai sampai di rumah cik lenn [nama manja pengantin pompuan dikalangan sahabat2~], pengantin sedang berarak mendung kelabu dengan iringan paluan kompang dan lagu2 bahasa jawanya.. huhuhu.. meriah say~ tema merah putih ok!

tahniah cik lenn... gambar selepas akad nikah. kot la~ [ai copy-paste gambar dari fb cik lenn~] 
sempat jugak ai jumpa cha [berbaju hitam].. memang kami dah berjanji untuk ke majlis cik lenn~
tamat sudah 2 in 1 punya stories... selalu ai guna alasan ni bila pergi kenduri kahwin member2 ai:
kene pergi majlis kahwin diorang, nanti masa aku kawen takde orang yang nak datang pulak...
teringat pulak kata-kata sentap abang angkat ai abang faizal punya statement yang membidas alasan ai :
diorang yang dah kawen, belom tentu nak datang kalau kita kawen~
HAMEK kau sedebik!!!

0 comments:

Post a Comment