Saturday, March 30, 2013

BIARLAH...

Ayat dah macam berputus harapan jek.. Tapi macam memang betul jek.. Whateverlah!

Dah tak kuasa nak melayan perasaan-perasaan tersebut walaupon hakikatnya, masih banyak lagi perasaan itu tersyumbat dalam hati dan kotak fikiran ni..

Tapi saya tetap dengan perasaan saya. Saya tetap percayakan awak.. Biarlah.. Biarlah awak sorang je yang tahu bagaimana perasaan saya terhadap awak.. Biarlah..

Biarlah saya disakiti, dibenci dan tidak disukai buat masa ini. Tapi saya percaya yang suatu hari nanti awak akan tahu betapa sayangnya, rindunya, cintanya saya terhadap awak..

Biarlah saya menangis kesaorangan diwaktu ini.. Biarlah saya menangis di hadapan mereka pada waktu ini.. Biarlah saya menangis di belakang pada waktu ini.. Kerana saya tahu, saya buat begini untuk KITA..

Biarlah..

BENARKAN saya untuk MENYAYANGI, MERINDUI, MENCINTAI awak untuk sepanjang hidup saya.. Dengan izin AWAK dan izin-Nya jua~

No comments:

Post a Comment