Tuesday, April 2, 2013

BERTUAH..

Saya rasa bertuah dapat berkongsi kasih sayang dengan Mereka.. Saya rasa Mereka ada walaupon saya berasa susah atau senang.. Terima kasih buat Mereka..

Bertuah rasanya dapat berkongsi kasih sayang dengan Mereka.. Saya anggap Mereka ibarat keluarga saya sendiri.. Malah, saya rasa seperti keluarga kandung saya! Ada Ibu, Ayah dan Adik yang sentiasa sokong saya.. Terima kasih buat Mereka..

Bertuah rasanya dapat berkongsi kasih sayang dengan Mereka.. Walaupun saya orang luar, tetapi saya diterima sebegini.. Saya rasa saya tidak berseorangan merasakan perasaan ini.. Terima kasih buat Mereka..

Bertuah rasanya dapat berkongsi kasih sayang dengan Mereka.. Saya pun berharap Mereka dapat terima saya dalam keluarga ini.. Saya sayangkan Mereka! Mereka sebahagian daripada saya.. Terima kasih buat Mereka

No comments:

Post a Comment