CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 17, 2013

SEDIKIT LEGA...

Ai tak tahu ape perasaan ai bila dapat tau that news.. GEMBIRA? SECURE? LEGA? Ya, ada sedikit lega dalam hati...

News apa??

Incik ijie bagitau tadi that perems akan get enggage pada hari raya nanti!!

Tahniah la wahai perems! Ai doakan semoga hubungan korang nanti tak sehabut hubungan aku yang telah kau kacau-bilaukan. Almaklumlah, kau kan sayang sangat-sangat kat bakal tunang kau tu kan. Sampaikan tak tahu nak curahkan kasih sayang kau yang terlebih tu kat mana..

Farewell my Frend! #mata ke atas, tangan di bahu!

Apa-apa pon, ai doakan yang baik-baik untuk korang.. Rasalah penangan ujian dan dugaan seperti mana kau pernah menduga ai tak berapa lama dahulu...

Oh ye, mungkin ai patut ucapkan beribu lemon terima kasih kat kau sebab semakin hari semakin kami bercinta..

Terima kasih dan selamat maju jaya!~

3 comments:

ublueyellow :)

serius kak? haha bagos laa.. umo pun da lanjut.. kang tak laku payah pula..hehe

adie nadiah

yup.. Tp ms dia bgtau, nada mcm mendatar jek. Ala2 xde prasaan. Papepn, hrap dapat pulihkn lg keadaan bile dia dh btunang. nsb baik ada org nk kat dia kan? Kalau x.. Tettt.. Sensored! Puasa2! Ha3

adie nadiah

yup.. Tp ms dia bgtau, nada mcm mendatar jek. Ala2 xde prasaan. Papepn, hrap dapat pulihkn lg keadaan bile dia dh btunang. nsb baik ada org nk kat dia kan? Kalau x.. Tettt.. Sensored! Puasa2! Ha3

Post a Comment