CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 15, 2009

YIHHHH!!!!! AKU TAK DE KENE MENGENA K!!!

post aku kali ni agak emosional cket la...bnda ni jadik kat aku pg2 plak 2...dh la aku terlambat bgun utk gi klas "kepelbagaian pljr n perbezaan pngajaran" hr ni..tp nseb bek aku tumpang mmber kolej aku si amy..hehehe...

alkisahnye bermula bile aku tgk npon aku yg dgunakan utk no mxis aku tertera "SIM CARD REGISTERED FAILED"...so, cr manual aku utk slesaikan mslh 2 adelah ngn meng-off-kan nset 2...so, pas on dlm bape second, dh ok blik la... then, tibe2!!! "1 message receive"...aku pon bukak la msj 2..mn tau de importante pg2 bute nih..terteralah no yg xde dlm senarai member2 aku dlm sim mxis 2..aku cek no 2 kat no clcom pn mcm 2 jgk..xde tersenarai...no tersebut adelah +60196255***....

msj yg dihantar oleh beliau2 yg xde otak 2 adelah mcm ni n msj yg aku rply jgk mcm kat bwh nih:

+60196255***: Siapa u dgn razak? produa (8:50)
aku: sape ni? razak? perodua? (9:47)
+60196255***: u ni nadiah kan... (9:57)
aku: ni sape plak? (9:57)
+60196255***: i alia... i nk u bckp jujur...u dgn razak...siapa? adakah lbh dr kstmr... (10.01)
+60196255***: y...u xbls? adakah u yg hntr msg ajak razak keluar g bukek pose.. (10:06)
aku: jap2. ni rzk mn plak ni? i ada knl sorg rzk, tp 2 pn dh lm xkontek cz dh ilang no. lg 1, i ada kat slangor skrg. u n ur rzk skrg kt ne? (10:12)
+60196255****: yup...razak. nme dia abd razak. u kn yg hntr msg kat razak. jujur jer. razak dkt mlka...perodua..hri ni razak naik kl (10:17)
+60196255****: nape u snyap... (10:34)
+60196255***: nadiah...adakah u yg hntr msg dkt razak? (10:50)
aku: aku tgh ade klas ni. n aku rs kau slh org cz aku xdok pn no "rzk" yg aku knl 2. n mcm ne kau tau rzk 2 org yg sm? yih! xde ms aku nk lyn smua ni. dh la wat pe nk gado2 sal jntan? krdt aku ni pn krg ni. n aku xde msj sape2 yg bnama rzk! (10:52)
+60196255***: den mcm ne plak i thu numbr 2. and nama u nadiah (10:57)

dan pas 2 aku xde rplynye msj dia 2...dh la aku tgh dok dengar dr. Ruslin bg lecture..minah senget mn tah msj2 aku.dh la tyme 2 aku rply msj dia gn mxis n minah senget 2 gn celcom...hadap la aku pny krdt...

mmg btul aku ade kwn skolah dlu n dak mlaka gak yg nama dia abd razak..tp the problemo is, aku mmg xde kontek no dia cz aku dgr tipon dia ilang..2 pn dkt 5 bulan yg lps. n aku xde no tbaru mamat razak yg aku knl....

dh 2,tibe2 aku kn serang ngn minah senget alia mana tah...kbetulan lak statement aku yg aku ni kat slangor (n mmg btul pn aku ade kat bangi, slangor!!!) kat minah senget 2, ditambah plak minah 2 skp yg si razak ni trun kl utk bukak pose ngn "nadiah".......

ade aku kesah!!! klo korg tgk balik msj2 kat atas 2, ms awal2 aku leh bersopan sntun lg,,,bile aku dh xtahan aku gn "aku" jek utk bhasakn diri aku...dia suh aku ckp jjur ngn dia.pas 2 aku dh ckp dia xleh trima plak!! mmg dasar senget la minah 2....bodo!!!!! mengurangkan phala pose aku jek dok ngutuk minah senget "ALIA" tu...

dlm kes ni aku anggap aku mng n mmg btul pn aku menang!!! dasar senget pny pompuan....dh la salam pn xde ms awal2 tu..ngokngek tol!!!

klo tol la rzk yg aku knl 2...ade kmungkinan tp dh mmg nyata, sdh terang lg bersuluh aku xde kontek mmt 2, aku nk ckp mcm ne lg kan.........

so, pd sape2 yg bergelar boypren pd seseorg 2, sila2 la jg tatasusila anda..klo nk wat jahat pn pndai2 la cver..nnti org yg xbslh mcm aku ni yg jdik mgsa...n pd sape2 yg bergelar gelpren kpd sesorg 2,tolong la cek btul2 pkwe ksygn anda 2...jgn dok men tembak je..n bg la salam dlu klo nk bertanye pon yek....

p/s:renung2kan dan slamat beramal!!!

0 comments:

Post a Comment