Friday, September 18, 2009

AKHIRNYE...DAPAT JUGAK..SKALI 3 PLAK TU...

hehehe...hari tersebut adelah hari paling gembira buat aku...suke sgt...dh lama aku mengidamkan benda alah ni...besh gile!! even bagi aku la..bukan kat org lain....nak tau pe benda yg wat aku mengidam???? hmmm ade kene mngena ngn "kekasih gelapku" itu..sape lg kalu (ikot ayat muny) Faizal Tahir la!!!!

still xdpt catch-up lg ke???? dia kan ala2 "superman" malaya gitu...n aku dh lama mengidam nk dptkan t-shirt yg de logo superman yg mcm faizal tahir slalu pakai..walaupun yg local pny...nk dpt yg ori, tah bape taun lg baru aku dpt melainkan ade org yg baek hati n "buang tebiat" nk bg kat aku kan.....korg tgk la bju yg dia pkai kat bwh..dh la de lmbang "S" superman,dh 2, yg paling wat aku xleh tahan adelah kaler baju 2 yg kaler OREN!!! waaaa!!! xde org nk crikan aku baju yg sama mcm dia pkai 2 ke????? ngeeeeee


sejak faizal tahir minat aku.....eh3...silap...sejak aku minat si faizal tahir ni, tyme 2 la aku teringin sgt nk baju "S" walaupn nmpk biasa n local...klo xsilap aku dr beberapa sem lps lg aku dh mngidamkan baju 2...smpai aku ckp "aku akn syg kat org yg bg atau crikan aku baju superman 2.." lg....klo korg ingt la cz aku meluahkannye kat shoutout ym aku..wakakaka..tp apakan daya...xdpt jugak n xde org yg berminat nk bg aku bju 2....bukan aku xberusaha cri sendiri baju 2..cri k..ngn bantuan kengkawan aku lg...korg ingt lg kan ms kita turun jalan TAR..puas aku cr kat jalan TAR 2, tp xjmpa pn baju "S" 2...yg pling menyedihkan bile nk balik tggu komuter kat Bank Negara 2, nmpk plak sorg mamat pkai baju "S" 2....sabau je la aku..smpaikan bdk2 ni suh aku tny kat mmt 2 mn dia beli baju....hawau je..hahaha

akhirnye...pada suatu hari adalah sorg insan yg aku xleh sebut nama ey kat sini cz tkut timbul kontroversi telah memberi aku 1 berita baek.....dia dh jumpa baju "S" 2!!!! yeah3!! siap dia call aku lg tny mcm ne ok ke x...xdpt aku bygkan prasaan aku tyme 2(cewah!!)...ye la,dh bape kurun aku mencari baju tersebut...dia ckp bju 2 ade lmbang "S" tp kat tengah2 dia gmbo 2 ala2 terkoyak n kuar superman ey....hmmmm..xkisah la ade gak lmbng "S" tu kan..drpda xde..n aku mmg excited bile dpt kol dr dia psl bnda 2...aku pn on je la...dia ckp kat aku yg bju 2 ade 2 kaler.. 1 kaler itam n 1 lg kaler putih..aku ckp,xkisah la nk kaler pape pon...

the next day, aku dpt e-mail drpd dia...dia hntr gmbr t-shirt 2..mati2 aku ingtkan dia beli selai je utk aku...upenye, dia beli 2-2 kaler..dia ckp pd awalnye dia bajet dia nk 1 n bg aku 1, tp apakan daya, baju 2 free saiz plak.. n dia try pkai dpn aku (masa ber-webcam dlm YM) ngn aku..aku dok gelakkan dia...bkn pe,dia pkai baju 2 jdi fit kat bdn dia..dh mcm gay plak..wakakaka..sory la yek...akhirnye, dgn sedih hati, dia terpaksa bg aku 2-2 baju 2 kat aku....waaaa!!!! thnx ek... ni la gmbau baju yg beliau telah belikan utk aku..even mcm childish cket tp aku suke...kiut....

then, citer 2 xsmpai kat situ jek...pd hr isnn (14 sept.09) kitorg ade wat mjlis bukak pose scr kecil-kecilan..yg join cume 5 org n as usual la ahli2 aktif persatuan koling r pe lg-aku, faizal, sha, muny n wani. kitorg bukak pose kat putrajaya..citer sal bukak pose ni nnti2 la aku citer k cz gmbau2 dia xkolek lg dr faizal...ok. pas bukak pose, ngn yakinnye kitorg terus menuju ke downtown cheras..saje dok jalan2 n cuci2 mata..

masa tgk dok pusing2 kat downtown 2...aku ternmpak la selai bju....on da spot aku brenti n patah balik ke gerai 2....aku nmpk t-shirt superman!!!!!! disebabkan aku dh dpt mail gmbr baju yg beliau hntr kat aku, so, aku tau yg baju 2 xkn sama ngn baju yg aku nmpak 2...terus aku tarik muny pi singgah kat gerai 2...belek pny belek...ade la 2 kale t-shirt "S" 2...1 kale biru n satu g kaler itam..aku tgk yg kaler biru 2 mcm lusuh cket (bukan lusuh la tp kaler dia xterang) tp yg kaler itam 2 kat print "S" dia 2 ade mcm cacat sket.tp cket je la..xnmpk sgt..aku tny kat bro yg dok jg gerai 2 suh dia cr tshirt "S" itam yg baru...tp dgn sedeynye dia kate "xdok lg la dik..." hmmm hampa aku sebentar...

aku dok wat pmikiran kreatif n kritis sama ada nk beli ke x...tyme 2 aku ngn muny je..yg si faizal, sha n wani dh dok jalan ke depan...muny ckp "ok la 2 baju 2. xnmpk sgt..lgpon bek kau amik..dh lama kau cri baju 2..ni dh de dpn mata...t xjmpa g...jgn nyesal dh la.."...hmmm. tol jugak kate muny 2...yg kat print "S" 2 pn xde la truk sgt....hmmm last2 aku angkat jugak tshirt 2.. even terpaksa pinjam wit muny rm5 dlu cz aku xde wit kecik...hehehe. tp aku dh bayau balik ek wit muny 2..bape hrga tshirt 2??? xpyh la aku ckp..bia aku ngn muny je tau..ahak!!! ni la baju yg aku beli sendiri 2....

amacam??? korg xnmpk kan pe yg kekurangan kat printed 2..lgpn yg kekurangannye cket je... balik 2 aku trus bg repot ni kat beliau yg telah belikan aku 2 lai tshirt 2...dia ckp klo cr, mmg xdpt..tp bile dh jmp, ade je...ye r..mn xnye, skali 3 aku dpt t-shirt "S" tu...weee...sukenye... semalam (17 sept 09) beliau dtg ukm..hntar tshirt2 2 kat aku..cz pas ni myb dh xjmp g cz dia akn raye kat pontian...kira aku dpt 3 lai baju "S" utk raye taun ni...thnx ek snggup dtg cni smata2 nk antr baju je even ujan lebat..tp dia smpai ukm ujan gerimis je...hehehe

akhirnye,dpt jugak aku t-shirt superman yg aku nk...bukan 1, tp skali 3!!!! persoalannye, perlukah aku menunaikan niat yg pnh aku suarakan kat shoutout YM aku 2????? arrhhhhh!!! hehehe..ni la rupenye bile 3 lai baju superman aku dipertemukan....suke sgt!!!! thnx ek utk beliau n muny yg mempengaruhi aku utk membeli baju tersebut..hehehe


No comments:

Post a Comment