Friday, November 13, 2009

SELAMAT TINGGAL DUNIA BLOGGER...

slamat tinggal dunia blogger?? kenapa plak?? wey, aku pny suke la nk tlis ape pn kat blog aku.. ade aku kesah??? hahah..xde la...gurau2 jek..saje nkw at gempak...kang terkujat plak follower2 blog aku ni..ade ke?? hahhaa..ade la..tu...tu...hang la yg tgh bace blog aku ni..lg mau tny sape kan..hehehe..

xde la..aku tulis ni sbb ni myb last post aku..bkn nk quit dr dunia blogger tp aku dh nk cuti sem.. ni pn tgh tggu kak jah nk amik aku cz aku tumpang dia balik melaka.dia ckp lg stgh jam cz dia nk angkat brg dlu kat kolej lom setel. aku plak dh setel just tggu dia.dh dia bg msj gtau lg stengah jam, bek aku wat entry dlu ye x...

bile dh blik cuti ni, mknanye aku pn bercuti dr online...cuti la ym aku, facebook aku dn jugak blogger ni..kat umah aku ni mn la ade strymyx ke, yg potong2 ke ape ke, klo nk dial-up tp bapak gile lmbt. bkn aje nk connect ey lmbt gile, tp yg lg mmedihkan, bile dh dok tggu dia connect skali reconnect n xpat nk msuk..sabau je la..so, klo ade pape penting ke pe, mcm hal2 ukm *nk tgk result la bgai, tp aku dpt ke tgk result sem nih??? mcm xdpt jek* aku kn la online kat cc ataupon aku menumpang sekaki atau suh fizhan cekkan kat umah dia..hehehe.mengambil kesempatan sungguh....

this cuti sem, xbape nk lama...hr ni dh 13hb...aku akn naik semula ke ukm pd 20 atau 21 disember ni...hmmm kejap jek...xleh nk wat pape r dlm ms cuti..and as usual kn jadik surirumah tangga sepenuh masa...klo part time nk kene balun ngn mak aku???? ahhahaha

so, diulangi sekali lg, ms cuti ni aku ssh sket nk online...klo dpt pn alhamdullillah la..segala cerita2 baru insyaallah aku akan kumpul dan akan dipostkan pd naik cuti sem 2 nnti yek..so, korg jgn la rindu kat aku....nnti ssh plak aku..mkn xkyang, mndi xbsh, tdo xlena plak...hehhehe...

akhir kata, adieyos amiegos la...kpd kengkwan pend.khas terutamanya, rumet aku yg aku syg, kengkawan2 yg knl aku ni, take care n c u next sem k....cau cin cau!!!!

1 comment:

  1. assalammualaikom salam ziarah dari anakkhas.

    kunjungi komuniti pendidikan khas di

    himpunan blog pendidikan khas http://bloganakkhas.blogspot.com

    website pendidikan khas.
    www.anakkhas.com

    blog sayer.....
    http://anakkhas.blogspot.com

    salam perjuangan... i follow u... u lak? follow himpunan blog yer untuk kukuhkan komuniti.

    ReplyDelete