CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 24, 2009

CERITA CUTI SEM - BHG 3

kalo dh nama ey cuti sekolah, mesti rmai yg telah menamatkan zaman bujang mereka. kat kg aku tiap2 minggu ade je rumah yg wat knduri kahwin. aku just bwk mak pi sebuah dua jek. yg lein ikut turn. cth mcm angh n k.lang ade kat umah ke, kengkadang diorg yg bawak mak. wakil... hehehe.

6 dis 09, aku telah menempahkan diri aku utk ikut abah pulang ke kg halaman. tp kali ni bkn balik ulu tiram, johor, tp p kat area parit sulung, bt. pahat kot.hahaha. abah mmbesar kat sana, tp dsebabkan atok aku dpt tanah kat felda ulu tiram, dia pindah sana. ni kira pi umah sedara sebelah bapak aku la. tp aku bkn knl sgt pon sedara2 sblh abah 2 cz jrg balik sana. so, just follow je la.. kalu * pinjam ayt muny* balik parit sulung je, wajib la menyinggah kat kolam air panas. * aku lupe lak ape nama kolam ey*.. yg pi sn just ade mak, abah, aku, nana, adik n adam.. pi sana by pinjam kereta abg hisyam. tp yg pi mndi kolam air pnas 2 just adam je.. yg lain dok perati jek. xde masa nk mandi-manda ni bagai.. aku just snap2 gambo je. hahaha

gambo kat bawah ni masa kat umah kwin sedara aku 2 n sikit gmbo kat area kolam air panas 2..


p/s: tiba fesyen ala2 dr.M?? hahhaha

11 dis. 09 plak.. ade org ajk pi tgk laut.. aku suke bab2 tgk2 laut nk2 yg ade pntai2 nih.. tp klo nk tau, laut n pantai2 kat area melaka ni sdg berada ditahap kritikal.. terutama sekali kat area klebang. sume habis kene tambak dek org2 yg ade kuasa. pantai dh jdik tanah gersang n ade batu2 besau nk tgk laut pn ssh nk nmpak. so, aku tau la jugak tmpt2 yg still ade pntai lg. klo nk maen2 pasir, tgk pemandangan pntai n laut, pi la kat pntai puteri * kot ye nama ey* tp kat area tnjung kling klo xsilap.. dok lepak2 amik feel dlu smbil makan abc n cendol... fuhhhh!!! best giler!!!

1 comments:

Natasha

kenal sangat2 kolam air panas 2. 15 minit jek kalau dari kebun kitorang (semerah). hahaha

Post a Comment