Wednesday, October 7, 2009

raye ohhhh raye....

lmbtnye aku post citer sal raye...xde masa nk bkk blog cz sibuk ngn asgnment yg bajet leh siap awal sem..padahal,as usual dh nk ujung sem baru la kua peluh2 yg xpatut kua...ha..padan muka...

secara keseluruhannye, raya aku taun ni sooo sad...sbb ape?? aku xleh ckp kat cni...very de private n confidential...btw, ape yg mn je la aku ade...dh la taun ni pecang rekod among my pwens..aku blik paling lmbt la..bygkan raya yg dkatekan pd hr ahd, tp aku balik hr sbtu!! xpe. yg pnting aku balik...aku balik lmbt pn sbb my fmily suh aku blik skali ngn angah aku yg de kat dmansara 2.dia dok keje n on call jumaat pg n half day kj hr sabtu..tp hr sabtu dia pi fly!! hahhaa

angah amik aku dr ukm dlm kol 8 pg lbih kurng...pas je msuk tol bangi, jam di jln raye dh mule dh...nsib bek la kereta angah 2 auto,klo xsape la yg nk gnti dia bwk kereta.dh la aku ngn mmber dia 2 haram xtau bwk kereta.heheh.msuk melaka dlm kol 11 lbih.smpat gak aku ngn angah pi tesco melaka dok cari brg2 yg mak pesan utk buat pizza tradisi kitorg.pizza 2 makanan wajib umah kitorg menjelang mlm raye.kira last day pose msti wat pizza la..

gile sebentar bile sume dok ngadap tv tunggu atok ni berucap!!

bukak pose hr ni mmg best..ade pizza!! dh lama xmkn pizza yg home-made n secret recipe ni..hehe.pas2 kira mcm mkn ala2 western gitu..ade french fries n hot dog,xlupe cheese.mmg best la....

ni la pizza yg ade kat dlm pinggan aku!! weeee best wooo!!!

di mlm raye, utk taun ni baru 1st time aku psng pelita..cz slalu tiap2 taun aku yg merasmikan upacara memasang pelita.tp smpat gak aku mencuri sebatang dua bunga api adik aku si adam 2. hahhaa.padn muke dia..

pagi raye plak..wajib kitorg akn gi umah nek yg sekampung ngn aku nih..memandangkan taun ni angah dh de kereta, sng sket.klo xnk kn mengangkut sorg2 nek moto g umah nek 2.and as usual, time ni la kitorg akn amik gmbo family!!! aku pn smpt gak pose ngn adik bradik aku...weeeee!!

masnan's family:dr depan:ayah, adam, mak, along.

blakang kiri: aku (k.uda), kak lang, kak adik, nana n angah

























pas 2 smpat gak aku pose ms pi raye umah nek2 sedara:










gi raye umah mmber pn lmbr beraya..dlam raye ke 3 baru kua.ikut si mirul n midah pi umah member diorg kat area senawang....the next day ade la g umah mmber2 laen...ni je foto2 raye aku this year..











aku balik ukm pada 27 hb sept...masa 01 oktber ade mjlis raye utk pengkhususan pmulihan..tp nnti aku citer sal 2 k...

No comments:

Post a Comment