Friday, January 22, 2010

NOTA KAKI...

kepada smua yg membukak blog orenduniaku.blogspot.com ni secara sengaja, kebetulan atau diluar tindakan refleks anda, aku sbg admin ingin mengucapkan bebanyak sory cz lama xupdate blog...[ayat ecingan!!] sem ni terasa sgt busy... ye la baru2 ni baru jek balik dari program PRO-LIPEK [program lawatan & integrasi penang + kedah kot] dari 11 jan-15 jan...
pe pengisian PRO-LIPEK??? nnti2 la aku cerita ek..mst aku kn wat byk part mcm cerita cuti sem hari 2...huhuhu..no komen ler..semenjak dua ni, aku dh xtau nk cerita ape dlm blog. actually byk citer yg leh dkongsi, tp xtau nk mula dr mana cz dh lama meninggalkan blog aku ni scra tidak sngaja [eh..tol ke????]
ni aku tlis sket nota kaki ape yg blaku kat aku spnjang ketiadaan aku di dunia blogger:
  • spt yg korg tau, aku baru jek balik dr program PRO-LIPEK..11jan-15 jan
  • pening ngn proposal tesis yg kn wat tp xtau nk mula dr mana... tolong lah aku!!
  • dh stat rindu kat umah..padahal baru jek balik umah16-17 jan hr 2...
  • smlm [rabu-20 jan] mak tipon bgtau yg rumah kene pecah masuk..syukur alhamdulillah xde pape kjadian buruk berlaku...cuma nset along n duit nana jek kene kebas...
  • hr isnn baru2 ni [18jan] kembau aku tipon... dia dh stat kumpul member2 lama... insyaallah hujung tahun ni akan menamatkan zmn bujangnye...[jap2, actually aku ade kembau tau...korg jek xtau!]
  • perasaan annoying kat ade sorg dua tu mcm smakin menjadi2....akukah yg annoying atau mmg diorg btul2 annoying???? [diorg???? mcm rmai jek..]
  • baru kutahu: kalo naik kl monorel n trun kat bukit bintang, berdepan stesyen monorel sblh kiri ade sungei wang, sblh kanan ade lot10!!! [sblum ni just smpai imbi jak!!]. pe lg, jom ronggeng!!!
  • wit rm600 aku yg dtelan oleh atm bank islam dh dimasukkan smula ke dalam akaun aku! alhamdulillah.. [actually, aku kuar duit rm600 tp duit xkluar, on the same time rm600 tu dh dtolakkan dlm akaun aku..]
  • scra jujurnye, aku xtau lg ape yg aku dh belajau utk spanjang 5 minggu kuliah berlalu... sadis tol!!!

No comments:

Post a Comment