Saturday, January 30, 2010

SUKENYE ATI...

entry paling suke aku wat...yippie!!! hr ni adelah antara hari gumbira aku...kenapa??? cz baru jap td [bberapa minit sblom ni..] aku berjaya mendaftarkan diri aku kat "Faizal Tahir's Official Fan Club"!!! sukenye ati....bukan ape..aku penah gak mencube utk dftarkan diri aku kat cini, tp xleh.. myb luck aku hr ni kot.. akhirnye, dpt gak secara sah menjadi salah sorg ahli FT's Fan Club ye!! satu penghargaan untuk diri aku...tahniah2!! [smbil menepuk2 belakang diri sendiri!!]


mungkin xnmpak kot nama aku yg tertera kat home page Rockensteiners 2 kot...tp aku mmg suke ati...pas 2 jumpe plak "Rockensteiners Club" kat fb...wajib plak aku join da club kan..hehehehe

cukup utk post kali ni menyatakan yg aku ckup bahagia ngn hari ni!!! yeay!!!

p/s: padahal tgh menelaah jurnal klinikal dr.H nih..tersasar dijalanmu sekejap!!
p/s1: mlm ni tdo smbil tersenyum..dok mimpikan FT!!! [msti ade org berbulu bace entry aku kali nih...ade aku kesah???]

tahniah adie_nadiah!!! love faizal tahir!!!

No comments:

Post a Comment