Saturday, January 2, 2010

"ADIE, KAU MAKIN M****K LA!! "

ohhhh tidak!!!!!! aku dh xkecik ati ngan mana2 pihak yg bercakap ttg diri aku yg semakin m****k ini.. mmg xdpt dnafikan yg aku ni semakin berisi dari hari ke hari.. [ye ke??] hahaha. tajuk post aku this tyme aku petik dr ayat member aku sndiri iaitu lini [oppsss tersebut plak]. aku sendiri xtau mcm ne berat badan aku leh naik smpai mcm ni skali [ye ke xtau??]. biaq pi la.. family aku lagi la plak, bile aku ckp yg aku kat ukm ni kengkadang xcukup makan, diorg dok gelakkan aku. xckup makan terutama skali bile dh ujung2 sem n wit dlm bank islam 2 smakin berkurangan angkanya. hampeh je. diorg ckp "kalo ko xckup mkn, mak xcaye la".... ape leh wat, org dh xcaye...ye x??? [ayat pasrah..]

masa aku msih dzaman skolah lg, aku mmg dkenali dgn kekurusan aku. smpai ade org ckp aku nih dh mcm papan sekeping dh. mmg kurus beb. tp la ni, bgai dipam-pam ye.. tah mana dtgnye angin2 yg xdperlukan, aku pn xtau. bile dok jumpe mmber2 lama, ade yg smpai xkenal aku lg. aku makin cun ke??? [ahaks!!] kengkadang 2 ayat pertama yg diorg ckp kat aku atau soklan yg aku dh leh detact diorg nk tny adelah "knapa ko mcm mkin berisi wey???".. nsib la aku nih dh biasa dengau ayat2 sedemikian... dan jawapan yg paling tepat dan padat dr aku adelah "setiap org msti ade perubahan beb!!!"

baru2 ni, aku baru perasan [baru ke??] yg cincin yg selama ni aku pkai dh semakin susah untuk dibukak dari jari ye.. apakah makna disebalik semua tu??? adus!!! aku mkin kompius... adekah cincin silver itu semakin mengecut ataupon tangan @ jari aku ni semakin mengembang??? waaaa!!! aku xnk beb!!

walaupon ade org 2 ckp dia xkesah ngn perubahan aku, tp bile dok asyik kene "kutuk" secara halus-halusan, sape leh tahan beb!!! bagi lelaki, "perubahan" yg mcm ni dikatekan "aset" untuk dbelai2 la bgai, tp bg pompuan [pompuan sgtkah aku??? tibe kompius] adekah ini juga dkenali sebagai aset???? ohhhh mungkin tidakkkkk!! jauh panggang dari api.. sape yg nk GEMUK beb!! ko nk?? klo nk, meh, sedut cket lemak kat badan aku ni ha!! ape lg, guna la trademark yg sinonim ngn aku - sharing is caring!!!!

baju2 n sluar2 jgn ckp la, ade yg dh xbape nk kene ngn aku.. ade 1 kemeja tu aku siap bg akk aku. dia 2 mmg kurus sket dr aku [bukan sket dh, tp byk!!]. dia ckp sepatutnye, dia yg bg baju kat aku tp la ni dh terbalik plak.. hampehgas tol angah nih!! aku nk try amik2 pil2 yg konon2nye leh bg kurang sket pengembangan kat atas aku, mcm takut gak. tkut ade efek laen plak. tp aku la ni aku ade try la teh herba n jamu kaplet surut. tiba jak. tapi xtau la aku ade perubahan ke?? makin mengecil atau makin membesar, aku pn xtau. korang judge la sendiri ek!!


p/s: ni la rupe cincin yg smakin mengecut djari aku!! wakakka.. memang mengecut kan???

2 comments:

  1. tu tndenya tangAn kO makin mmbesar..cayelahhh
    hahhaa..

    ReplyDelete
  2. 2 anonymous, aku rs cincin 2 yg mengecut...hehe [padahal xleh terima kenyataan nih!]

    ReplyDelete