Thursday, January 28, 2010

NEXT BIRTHDAY...MUNYATI!!!

maaf la beb..aku dh lama mengabaikan blog aku nih..xmenyempat la..cz dok bz sgt2. this sem byk bnda nk kn setel awal...dalam kesibukan seharian aku, aku xlupe sal sambutan b'day...yup3... rumet aku smpai dah lali dh bile aku sbut sal aku nk smbut b'day...hehehe...xleh wat pape la..dh trademark kitorg nk mengeratkan lagi tali siraturrahim katenye...hahahha.

well, klo bace tajuk je dh tau..post kali ni khas utk MUNYATI binti RAZAK yg bernombor i/c: 870118-**-**** [aku pn xtau pe next no. ic dia..hehehe]...b'day muny jatuh pd 18 jan..sama ngn b'day adik aku, si nana.. 2 yg aku ingt sokmo b'day muny ni...

pada ambang hari jadi muny [17hb] aku dtugaskan utk memancing muny utk keluar dr kepompong dia kat kolej rahim kajai 2..[mcm rama2 plak muny nih!]. ye r, aku antara org yg rapat ngn muny kot [tp aku ngn muny mmg BFF pon, kan muny??].ni kes mcm taun lepas la kiranya.. aku terpaksa lah membuat pembohongan sunat kat muny...aku bgtau dia yg akn ade diskusi sal subjek klinikal kitorg..si muny ni plak ade nk wat party makan jeruk la bgai kat bilik ey [ye la baru balik dr penang kan....]... tp mmg actually kitorg nk ajk dia kua lmbt2 pn. aku ckp kat dia kn tggu sha balik ukm cz dia kua tah g mana tah lom balik g..so, kene la dia tggu jugak. dia pelik gak nape nk wat diskasyen malam2, mcm esok xleh je kan...knp la kn wat mlm 2 jgk.. dah 2, yg pling xleh blah..wat diskusi 2 kat mcd bangi plak 2....ngn alasan diorg nk makan skali kat sana..aku xtau la muny dpt detact plan kitorg ke x...

so, dlm kol 11 gak sha dok pungut sorang demi sorg kat kolej masing2... mula2 sha pungut muny kat kajai, aku kat dato', faizal kat amin, then amik wani ngn farhah kat kiy.. aik, nape ade si far plak padahal far bknlah team kitorg utk wat klinikal....1 lg bnda yg leh wat muny syak wasangka..tibe2 far leh terselit bersama-sama kami kat dlm kereta si sha 2 ha...bile dh smpai kat mcd..topik perbualan bukanlah yg mnyentuh mngenai klinikal yg pd niatnye nk wat mcm 2.. muny mst bengang kan....sabo je la muny..

bile aku, muny ngn faizal pi beli benda2 yg leh dbeli kat kaunter mcd yg mcm ciput cedut melayan customer, faizal 1st pi order..then aku ngn muny plak.bile aku ngn muny kuar je dr mcd [cz kitorg mek seat yg open air pny side-kat luar la], muny dok wat muka comey ngn tergezut tgk ade kek bgai kat ats meja...bile tibe masa nyayi lagu happy b'day 2 yg aku xleh blah.. org2 yg dok skeliling ktorg pn dgn tnpa diundang mnjadi back-up singer kitorg..mmg hapening r..klo la b'day aku mcm 2 kan besh!!! huhuhu

ni antara wajah2 hepi muny on tht tyme...maaf, xbyk screenshot yg dpt diambil pd masa dan ketika berkenaan....

p/s: sian muny kene tiup lilin smpai xcukup nafas cz lilin 2 diselaputi oleh bunga api yg mcm bintang2 tu..aku kat umah pnggil binga api kucing...yg dia pny percikan 2 cantek n berbatang besi 2..percikan dia klo kene tgn 2 mcm kn cubit2 sayang je...habis 1 kek kene air rembesan muny... siap far tolong tiup lilin lg...

"HAPPY BIRTHDAY MUNY-MY HONEYDEW!!!"

No comments:

Post a Comment