CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 10, 2014

BILA AKHIR TAHUN..

Dah time ujung2 taun nI, nak2 lepas pekse akhir taun, lagi la budak2 Ni suke..

Nak tau ape yang student ai buat?

Haa, Tengok sendiri gambo ey....

memula...
pic1: kengkonom malu. Tido kepala atas meja je..

kendian..

Pic2: Hokey, Sorang dah kecundang tido kat lantai,sorang lagi ecing buat keje

 lepas 2...

pic3: AKhirnya, semua dah tunjukkan belang memasing.

 Kan.. Diorang ni ekceli baru je lepas bincang soalan kemahiran manipulatif diorang. Pas kene marah coz jawab pekse memain n skor pon hancus, Maka, Diorang pon wat la tunjuk perasaan seperti gambar2 Tersebut.

Sekian, cerita kedua untuk hari ini


0 comments:

Post a Comment