CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 6, 2014

KERJA KERAS..

Tugas seorang guru bukan sekadar berdiri di hadapan kelas and stat potpetpotpet..

Kalau nak cerita pasal tugas guru zaman la ni, 7 hari 7 malam tak kan abis punya la. So, kite cerita hal yang sedang berlaku je la kan..

Minggu ni minggu peksa @ final year exam. Stat dari hari isnin sampai khamis. Means hari ni ler kan? Lepas exam mau cikgu bersilat nak tanda kertas @ skrip (ecing!!) jawapan bebudak ni.

Hai, nasib ler 1 kelas dalam 6 atau 7 orang budak je.. So tak banyak la kertas nak kene tanda ye dak??

Taun ni tambah haru bila kene isi borang keberhasilan PdP. Ringkasnye borang tu nak tengok tahap pencapaian budak2 kite tu meningkat ke menurun berdasarkan markah akhir taun lepas (TOV), markah jangkaan (ETR), markah pertengahan n akhir tahun..

Dah, sila jangan kacau ai yang sedang menanda kertas exam sambil hapdate belog, dan sesambil ngajar budak nk jawab exam. Okey. Move now!!

p/s: I love my job~

0 comments:

Post a Comment