CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 10, 2014

UNTUK DIA..

Entri khas buat insan bernama NURUL ATIKAH ABD RAHMAN (eh, ye ke nama dia gini??) Ah lantak lah..

Ada apa dengan hari ini? Hari ni hari lahir insan tersebut.

Well..

Apa kene mengena insan ini dengan hidup ai? kalau ikutkan pertalian darah, memang tak ada kene mengena pon dengan ai.. tapi ai dah anggap dia macam adik ai sendiri.

Macam yang ai cakap tadi, hari ini besday dia. Tapi ai lupa bezday dia yang ke berapa. (halamak!!) 

watever lakan, ai nak cakap yang ai wisi bezday dia kat semua cara yang ai boleh. such as seperti gambar hok bawoh ni





Haaa.....

Hamek kan.. walaupn ayat yang sama, ai cuba untuk reach dia sampai dia dapat semua mesej2 ai tu. Almaklumlah adik jauh di bangi kan..  jauh la sangat bangi ngan melaka tu kan..

so, dalam bebanyak  mesej yang ai hantar, at la
st dia reply jugak wísh ai tru wasap. as seen below


Hape hal lak 2? ada bau rajuk merajuk disitu.

aip2, hal adik beradik cannot say here.

#Kbaii!

0 comments:

Post a Comment