Thursday, August 6, 2009

AKU SEKARANG....

aku skrg ni baru jek pas abis kuliah...dgn bantuan min (cewah...) permintaan menghabiskan kitorg pny klas PPK:kurikulum khas (pemulihan khas) telah ditunaikan...padahal, kalo ikut jadual yang sepatutnye, klas kitorg akan abis pd pukul 11.00 pg.tp disebabkan ayat2 manis kitorg kpd Dr.Sweet (bukan nama sebenar) klas abis pada tepat jam 9.30 pg...wakakaka. dgn senyuman smpai ketelinga, msing2 kua klas di GM 15/16/17... pas 2 ape lg,meneruskan perjalanan hidup ke KB (kompleks bestari - & nama baru ey KTAMS @ kompleks tun abdullah mohd. salleh) berdepan ngn fakulti pendidikan,ukm...gi sane wat pe???? wajib la memenuhi kehendak fisiologi iaitu melantak....teruk beno bunyi ey..actually aku "brunch" je td... brunch??? gapo dio binatang 2??? its actually short form 4 breakfast + lunch = brunch...
dok lepak2 makan bersama faizal n min...kami bersenang lenang disana sedangkan dak2 pngkhususan lain berhempas pulas menerima ilmu yg xpasti masuk ke xdlm kpala..ye r dak2 lain klas smpai kol 11,tp kitorg, 9.30 je...pas 2 dok lepak skali adelah abg faizal (bukan abg kpd faizal,tp nama ey pn faizal jgk) n abg fir..diorg ni kira aku pny senior la cume program lain. abg faizal ni dak SUKRES (sukan & rekreasi) n abg fir plak klo xsilap aku program pendidikan islam. 2-2 ni dh taun 4.kira last year bertapa kat f.pend 2 ha....
risau gak ngn situasi global skrg....H1n1...mane xrisau,aku pny batuk dh nk msuk 3 mnggu xbaek2 lg...tp hr isnin hr 2 dh pi psat kesihatan. doc yg chek aku 2 dia gtau aku dpt "pharynxitis" (ejaan slh kot..) ala2 jgkitan kat pharynx @ saluran pnafasan @ tekak 2 ha..tah ye2 je aku mndefinisikan pnyakit 2..hahahaha. dsebabkan trip 2 kuantan yg akn bermula pd ptg ni la aku pi jmpa doc yg ecing2 tu..
trip 2 kuantan???? yup yup yup!!! planning ni dh diplankan pd sem lpas lg.n sem ni baru nk drealisasikan..2 pn dh byk kali dpostpone.spatutnye, kitorg pi mggu lps lg..tp ade plak tertubuhnye "persatuan ke'kolingan" telah menunda planning ni....so,last2 decide dgn memaksa YDP "persatuan ke'kolingan" itu,kitorg akn pi ptg nih...ade ape kat kuantan???? repot trip ke kuantan akan dipostkan stelah pulang dr vacation tersebut yek..sabau2!! aku,faizal,muny,sha, azri n wani selaku "ketua pengarah" bg trip ni akan berkumpul di stesyen komuter ukm pd jam 3.30 ptg...
harap2 korg sume doakan kami slamat pergi n slamat pulang dgn slamat yek...jauh perjalanan luas pandangan...hehehe...so,c ya in next post yek...

No comments:

Post a Comment